Kamis, 25 November 2010

u can't plan your life like a building

thank God karna saya sudah mendapatkan company yang baik
bahkan saya boleh memilih yang terbaik buat saya

belakangan saya bingung,
bingung untuk memilih...

saya suka tersenyum setiap flash back ke masa lalu saya
dulu..
saya selalu mendambakan untuk bekerja di kawasan Sudirman
berkantor disana
pakai pakaian kerja dengan high heels dan tas yang mahal,
hmmmm.... my dream was so original :D

dan saya mendapatkannya...
bukan tempat yang biasa, di indofood...
sebuah company yang sangat besar, dan saya mendapatkan posisi training and company development...

so interesting...
in my mind, i have planned this since a long time ago...
and i finally get it...

You know what, sometimes your plan isn't exactly running as u want
sometimes it's just being something totally different

i just watched how i met your mother season 4...
and they said:
U can't plan your life like a building

God, I never know what's will be happened next
But I do believe, it's for my best

Now, I'm leaving my comfort zone
and i must enjoy every change in my life
hopefully...

1 komentar: